Geriausia – paprasta svetainė
Tačiau nesakau, kad svetainė turi būti nuobodi. Ji turi patraukti vartotojo dėmesį puikiais vaizdais, nuotraukomis bei įdomiu tekstu.

Galvokite apie vartotoją
Jei norite sužinoti, ar jūsų svetainė efektyvi, paprašykite draugo ar šeimos nario , o ne savo darbuotojo, panaršyti po ją. Atkreipkite dėmesį, kas juos labiausiai sudomino, kiek jie laiko praleido tuose puslapiuose. Kokį įspūdį susidarė apie jūsų produktą arba bendrovę lankydamiesi svetainėje? Ar turėtų dėl ko užsukti dar kartą?

Kas yra geras svetainės dizainas
Išlaikykite nuoseklumą. Tas pats šriftas ar tie patys spalvų deriniai visuose svetainės puslapiuose maloniai nuteikia lankytojus. Nepabraukite jokių žodžių ar eilučių išskyrus nuorodas. Pabraukimai klaidina.
Laikykitės redakcinių standartų. Neveikiančios nuorodos ir klaidos mažina pasitikėjimą jūsų svetaine. Skirkite laiko straipsniams patikrinti, kaip tai darytumėt prieš atiduodami spaudai.
Nesudėkite visko vien į pagrindinį puslapį. Paieškos sistemos gali nukreipti vartotojus į bet kurį jūsų svetainės puslapį.
Išbandykite savo svetainę visomis platformomis ir naršyklėmis.
Siekite, kad siuntimas vyktų greitai. Galimybė greitai atsisiųsti norimą turinį daugeliui interneto vartotojų yra kur kas svarbesnė, negu judančioji animacija. Jei nuspręsite naudoti daug grafikos elementų, nepamirškite pateikti ir tekstinės versijos. Ne visi turi greitą internetą.
Skirkite vietos naujam turiniui pagrindiniame puslapyje. Taip pat patartina atnaujintą turinį pažymėti data – tai paskatins naujus lankytojus apsilankyti svetainėje dar kartą ir pažiūrėti, kas joje naujo. Atnaujinti svetainę yra pigiau negu atnaujinti bukletą ar kitą spausdintinę medžiagą. Pirmiausia išbandykite produktą ar reklamos veiksmingumą savo svetainėje.
Visuomet pateikite grąžinimo atgal nuorodą. Nesvarbu, kuriame svetainės puslapyje atsidūrė lankytojai, jiems turi būti paprasta grįžti į pagrindinį puslapį. Jei jūsų svetainėje yra nuorodų į kitas svetaines, nepraraskite lankytojų – palikite jiems kelią grįžti atgal į jūsų puslapius. Papildomas naršyklės langas ar mini rėmelis – puikūs būdai neleisti lankytojams nuklysti per toli.
Eikite tiesiai į tikslą. Nauji lankytojai mažiau nei per 15 sekundžių turi suprasti, kuo jūsų produktas ar bendrovė gali būti naudingi. Visas pagrindinis puslapis turi skatinti naująjį klientą pirkti jūsų produktą.
Skatinkite „virusinę“ rinkodarą. Tam tikrose vietose įterpkite nuorodas: „Persiųsk draugui“ ar panašias gudrybes, skatinančias žmones kalbėti apie jūsų produktą.
Gaukite lankytojų elektroninius adresus. Sukurkite atmosferą, kuri skatintų vartotojus palikti jums savo elektroninio pašto adresus. Atminkite, kad duomenų bazės kūrimas ir informacijos apie klientus rinkimas yra viena jūsų internetinės svetainės atidarymo priežaščių. Tada el. paštu siųskite jiems kuponus, nuorodas į naujienas, taip pat spaudos pranešimus – viską, kas sukeltų jų susidomėjimą ir priverstų grįžti.

Pastaba. Citatos – iš Holly Berkley knygos „Internetinė rinkodara“, 2006 m.